Az Úr mondta

Címkék: élet feltámadás kenyér ajtó szőlőtő

2012.02.24. 12:30

Én vagyok az élet kenyere -
és nem fűszer, amely ízesíti ételeinket,
Én vagyok a világ világossága -
és nem felvillanó fény az éjszakában !

Én vagyok az ajtó -
és nem ablak, amelyen csak
benézni lehet az új világba!
Én vagyok a jó pásztor -
nem pedig szolga, aki szűk akolba
tereli a nyájat !

Én vagyok a föltámadás -
és nem vígasztaló, aki csak enyhíti a halált !
Én vagyok az út -
és nem hátsó feljárat,
amelyen rejtőzködve járnak !

Én vagyok az igazság -
s nem olyan bölcs, aki kérkedik tudásával !
Én vagyok az élet -
és nem orvos, aki gyógyszereket
ír fel a betegségekre!

Én vagyok a szőlőtő -
nem pedig karó, amelyhez
a szőlővesszőket kikötözik !

(Walter Rupp)

elválasztó.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://terdenallva.blog.hu/api/trackback/id/tr504191893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása